Chełm. Nowy schemat organizacji urzędu

Dodano: 2018-12-18 13:39:53
Wyświetleń: 17062

Prezydent Jakub Banaszek przedstawił schemat organizacyjny urzędu. Ma zacząć działać od końca lutego przyszłego roku.

Schemat obejmuje ścisłe kierownictwo urzędu, w którym umieszczeni są prezydent, dwóch wiceprezydentów, sekretarz i skarbnik miasta. 

Prezydentowi podlegać będzie departament prawny, departament kultury i promocji miasta, gabinet prezydenta, urząd stanu cywilnego i straż miejska. W gabinecie prezydenta swoje miejsce znajdą: rzecznik prasowy, stanowisko do social media – komórka, która będzie kreowała wizerunek miasta i bezpośrednio współpracowała z departamentem kultury i promocji,

I wiceprezydent miasta będzie nadzorował departament komunalny, w tym wydział infrastruktury, wydział ochrony środowiska, wydział gospodarki odpadami; departament inwestycji i zarządzania drogami: wydział inwestycji i zarządzania drogami miejskimi, wydział zamówień publicznych i wydział funduszy europejskich, departament rozwoju miasta: kwestie związane z architekturą i budownictwem, geodezja.

II wiceprezydent obejmie departament spraw obywatelskich: wydział spraw społecznych, wydział komunikacji, departament edukacji i sportu oraz biuro informatyki.

Sekretarz miasta zarządzał będzie departamentem organizacyjnym prezydenta miasta, a skarbnik wydziałem budżetu i wydziałem finansowym.

 

Tagi: chełm, urząd miasta, Banaszek